sâmbătă, 4 mai 2013

Acolo la cruce....

1. Acolo sus pe cruce la Calvar,

Te-am pironit doar pentru mine,

Sa-mi iei pacatul meu murdar...

Sa scap de vina si rusine!



2. Acolo... a fost locul de chin....

Acolo vina  mea Te-a  rastignit...

Si-al patrulea cui , eu l-am batut...

Curgand sangele Tau pentru mine!


3.Acolo sus ajuns pe deaul căpăţâni

iCu ură neagră şi cu sete

Am ridicat ciocanul blestemat

Şi răni adânci eu ţi-am brăzdat


 
4.Acolo sus prin suferinţă şi iubire

Tu ai deschis izvorul mântuirii

Iar eu ţi-am dat otet şi fiere

În schimbul înfierii.


 
5.Acolo sus în bezna negrei zile

Am tras la sorţ pentru a ta cămaşă

Şi tot priveam flămând şi însetat

Cum sângele şuvoi se scurge.


6.Acolo sus ajuns la crucea căpăţânii

Cu ură neagră şi cu sete

Am ridicat ciocanul blestemat

Şi răni adânci eu ţi-am brăzdat


 
7.Acolo sus prin suferinţă şi iubire

Tu ai deschis izvorul mântuirii

Iar eu ţi-am dat otet şi fiere

În schimbul înfierii.


8. O, scump Stapane, imi cer iertare acum umi
l

Si iarta-mi vina, iarta-mi fapta

 Ce pentru min” Te-a rastignit....

Si-Ti multumesc de Jertfa Ta.


9.  De Jertfa ce m-a rascumparat

 Sangele nevinovat ce-a curs...

Mi-a platit pretul nespus,,,,

Si-acum eu Te iubesc Isus!                                                          Amin

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu